Выдача (замена) пасведчання кіраўніка зарэгістраваных палітычнай партыі, саюза (асацыяцыі) палітычных партый, грамадскага аб'яднання, саюза (асацыяцыі) грамадскіх аб'яднанняў, фонда
Пералік прадастаўляемых дакументаў:
заява;
дакументы, якія пацвярджаюць прызначэнне (выбранне) кіраўніка некамерцыйнай арганізацыі (копія загада аб прызначэнні на пасаду кіраўніка і выпіска з працоўнага дагавора (кантракта) або копія пратакола або выпіска з пратакола органа, упаўнаважанага статутам арганізацыі, аб выбранні кіраўніком);
дзве фатаграфіі памерам 30х40 мм;
дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы.
Пры асабістым звароце заяўнік павінен прад'явіць дакумент, які засведчвае асобу.
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 3 рабочых дня.
Тэрмін дзеяння дакумента - да сканчэння ўстаноўленага тэрміну дзеяння.
Памер платы, якая збіраецца за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры - 1 базавая велічыня.
Рэквізіты для выплаты дзяржаўнай пошліны:
Галоўнае упраўленне Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь па Віцебскай вобласці
разліковы рахунак: BY37AKBB36003010000200000000
Код банка (BIC): AKBBBY2X
УНП: 300594330, г. Мінск, ААТ "ААБ Беларусбанк"
Код банка (BIC): AKBBBY2X
Код выплаты: 03001
Працяг тэрміну дзеяння пасведчання кіраўніка зарэгістраваных палітычнай партыі, саюза (асацыяцыі) палітычных партый, грамадскага аб'яднання, саюза (асацыяцыі) грамадскіх аб'яднанняў, фонда
Пералік прадастаўляемых дакументаў:
Пры асабістым звароце заяўнік павінен прад'явіць дакумент, які засведчвае асобу.
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры - 3 рабочых дня.
Тэрмін дзеяння дакумента - да сканчэння ўстаноўленага тэрміну дзеяння.
Памер платы, якая збіраецца за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна.
Прыём зацікаўленых асоб ажыццяўляе начальнік аддзела дзяржаўнай рэгістрацыі камерцыйных (некамерцыйных) арганізацый, юрыдычнай экспертызы і арганізацыі работы архіўных устаноў Жойдзь Святлана Юр'еўна (каб. 82, тэл. 67-97-78; прыём грамадзян: панядзелак – пятніца з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00)
у выпадку часовай адсутнасці – намеснік начальніка аддзела дзяржаўнай рэгістрацыі камерцыйных (некамерцыйных) арганізацый, юрыдычнай экспертызы і арганізацыі работы архіўных устаноў Пашкевіч Аксана Васільеўна (каб. 80, тэл. 67-66-79; прыём грамадзян: панядзелак – пятніца з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00).