+375 212 61-65-16
+375 212 61-65-16
г. Віцебск, вул. Праўды, д. 18, 210015
Пн-Пт: 8:00-13:00; 14:00-17:00
Сб-Нд: Выходны
г. Віцебск, вул. Праўды, д. 18, 210015
Главное управление юстиции Витебского областного исполнительного комитета

Архіў органаў загса

ПАВАЖАНЫЯ НАВЕДВАЛЬНІКІ!



ГАЛОЎНАЕ ЎПРАЎЛЕННЕ ЮСТЫЦЫІ РЭКАМЕНДУЕ ПА ПАПЯРЭДНЮЮ КАНСУЛЬТАЦЫЮ ПА ПЫТАННЯХ, ЗВЯЗАНЫХ З ВЫДАЧАЙ АРХІВАМ ОРГАНАЎ ЗАГСА ДАКУМЕНТАЎ (ПАЎТОРНЫХ СВЕДЧАННЯЎ, ДАВЕДАК, ПАВЕДАМЛЕННЯЎ), ЗВЯРТАЦЦА ПА ТЭЛЕФОНАХ 8 (0212) 67-91-14, 8 (0212) 67-69-63

ГРУПА АРХІВА ОРГАНАЎ, ЯКІЯ РЭГІСТРУЮЦЬ АКТЫ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ, ГАЛОЎНАГА УПРАЎЛЕННЯ ЮСТЫЦЫІ (АРХІЎ ОРГАНАЎ ЗАГСА)

Паштовы адрас: 210015, г. Віцебск, вул. Праўды, 18
Тэлефоны: (0212) 67-91-14, 67-69-63

Графік прыёму зацікаўленых асоб па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца – з 8-00 да 11-00,
серада – з 16-00 да 20-00.

Папярэдні запіс на прыём і папярэдняе кансультаванне ажыццяўляецца па тэлефоне 8(0212) 67-91-14 або пры асабістым звароце ў кабінеце № 4.
Таксама ў архіўнай групе загса праводзяцца кансультацыі па пытаннях афармлення даведак, прадугледжаных пунктам 5.14 пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па зваротах грамадзян, зацверджанага ўказам. Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 для іх наступнага выпуску ў асабісты зварот.

Увазе грамадзян Рэспублікі Беларусь!

7 верасня 2023 года набыў моц Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь Беларусь ад 4 верасня 2023 г. № 278 “Аб парадку выдачы дакументаў і здзяйснення дзеянняў».

Вынятка

1. Устанавіць, што заяву аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур (дадатак 1** падаецца ва ўпаўнаважаны орган зацікаўленай асобай* асабіста альбо праз свайго прадстаўніка на падставе даверанасці, аформленай у Рэспубліцы Беларусь.

* для мэт гэтага Указа пад зацікаўленай асобай разумеецца грамадзянін Рэспублікі Беларусь, у адносінах да якога ажыццяўляецца адміністрацыйная працэдура, здзяйсняецца натарыяльнае дзеянне.

** у дадатак 1 да Указа № 278 уключаны адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца архівам органаў загса:

- выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі акта грамадзянскага станы, за выключэннем выдачы паўторнага пасведчання аб смерці;

- выдача даведак, якія змяшчаюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану, аб запісе акта грамадзянскага стану, паведамленняў аб адсутнасці запісаў актаў грамадзянскага стану, за выключэннем даведак, якія змяшчаюць звесткі з запісаў актаў аб смерці.

У сувязі з чым, пры звароце ў архіў органаў загса прадстаўніка зацікаўленай асобы для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур патрабуецца прад'яўленне даверанасці, натарыяльна засведчанай у Рэспубліцы Беларусь».

Рэжым работы: панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца - з 8.00 да 17.00, перапынак з 13.00 да 14.00, серада - з 11.00 да 20.00, перапынак з 14.00 да 15.00.
Выхадныя дні: субота, нядзеля.

Найменне пасады

Прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку

Кантактны тэлефон, нумар кабінета

Загадчык групай

Петрусь Вольга Уладзіміраўна

67-91-14, кабінет 4

Архіварыус

Тхорава Марына Валер’еўна

67-69-63, кабінет 5